Tuesday 13 April 2010

It takes me back.

Näin jotain aivan häröjä unia viime yönä, jotka sijoittuivat jostain syystä mun lukioon. Unessa sain siellä ruokalassa vauvoja ja vaikka mitä kummaa. Hmph. Noh siitä kuitenkin tuli mieleeni vanha kansio jota lukio aikaan kantelin aina mukani ja jonka löysin eilen työpöydän kaapista. Tuo kansio oli silloin mulle kaikki kaikessa ja siellä oli kaikki mahdollinen. Tietysti järjestyksessä kuten mulle on ominaista.

Nyt tuo folder on jo lähes antiikkia ja mulle jostain syystä kovin rakas. Kuvasin sen mun lempipuuvärikynien kera teille näytille.







Last night I saw some weird dreams in which I was in my old high school. It made me think of a folder that I used around that time and which I found yesterday. It is very dear to me. I photographed it with my favorite crayons.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails